Wednesday nostalgic day

Píšu vám právě s velmi nostalgickou náladou. Dlouho si říkám že napíšu článek na téma oblíbenci. Rubriku na téma oblíbenci kde články tohoto typu budou měsíčně a budou zaměřeny na oblíbené věci,jídlo apod. Máte se tedy na co těšit, v nejbližších dnech přidám tedy článek s mými favority na blog. Ještě než začnu rozpovídám se o dnešním dni. Od rána jsem měla celkem zvláštní náladu. Brzo jsem vstávala a hned z bolestí. Ta nějakým záhadných způsobem zmizela. Hrozně mě chybí fitko a jelikož mám teď týden prázdnin tak jsem u nás ve Valašském Meziříčí a ne ve Zlíně. Pernamentku mám samozřejmě ve Zlíně - bohužel. :( Dnes slaví mamka narozeniny. Byla jsem ráno v obchodě a koupila ji nějaké maličkosti a hlavně suroviny na nepečený dort! Ráno těsně před odjezdem jsem přemýšlela jestli péct a když už tak co. Děs. Nakonec tedy ten nepečený, ale tolik variant co se nabízí? Pff.. Tak tedy piškotový dort na způsob tiramisu. Je prokládaný krémem, banány, jedna vrstva broskví kompotovaných a na vrchu čokoládové hoblinky. nejsem žádný mistr cukrář, ale myslím si že se mi povedl. Kdyby někdo chtěl návod, recept mám ho od cukrářky Markéty z Lídlu. Takže do momentální chvíle jsem poctivě věnovala čas téhle dobrotě. Snad bude mamce chutnat. Teď v klidu za stolem, v troubě batát se sýrem. Těším se. Dnešek plní zážitků a očekávání. Tak budu ráda až si večer v klidu lehnu s čístou hlavou.
Menší novinka co mě potkala tak je tedy, že jsem se obarvila na růžovo! ♥ Ano,jsem růžovka. Hrozně dlouho jsem nad tím uvažovala a říkala jsem si kdy jindy než teď? Když jsem mladá a poměrně nezáleží na tom v jakém zrovna účesu nebo barvě příjdu do školy.:D Každopádně růžová teď letí, je trendy a strašně se v ní cítím mladě a více jsem prokoukla. Pokud mě sleduješ na sociálních sítích tak už jsi viděl/a na fotkách jak tedy vypadám. 😂 Moc moc pozitivních ohlasů. Ani jsem nečekala tolika lidem se to bude líbít. Možná jim budu motivací se nebát a zkusit něco jiného a lišit se od ostatních menší extravagancí. 😍 Dnes je fakt nádherný den. Svítí sluníčko - strašně se mi zvedla nálada. Jak jsem psala v odstavci výše, že jsem moc dobře nevyspala. Poslední dny trpím na migrény. Úplně z ničeho nic. Tak snad to přejde. Zítra chce jít semnou babička do kina tak uvidíme jak to dopadne. Pátek bude taky relaxační. Jedu k příteli na Vsetín tak se těším. Valentýna jsme spolu neslavily tak mi z toho bylo smutno, ale navzájem jsme si popřáli. Drobnosti si předáme osobně. Víkend strávím v práci a neděle večer zpět Zlín. Utíká to hrozně rychle. Prožíjte zbytek slunných dnů v pohodě a vykašlete se na stres. :) Vaše Míša.

2 komentáře: