Recepty - 02 # Zdravé lívance

Krásné pondělí poledne. Mám tu pro Vás slíbený článek na recept. Zdravá a hlavně výborná snídaňová  bomba. Je veganská a vegeteriánská. ❤ Recept jsem nevymyslela, našla jsem jej někde na internetu.

Budete potřebovat na 1 porci / cca 8 lívanečků
- 1,5 hrnku ovesných vloček
- 1 hrnek mléka
- 1 banán

Vše dáme do misky a rozmixujeme. Směs dáme nejlépe na teflonovou pánev a na kokosovém oleji smažíme dozlatova. Můžete na jakýkoliv olej, ale chceme to co nejzdravěji takže kokosák. Asi 2-3 minutky z každé strany a máme hotovo! Pak si dle chuti osladíme a ochutíme lívance podle sebe.  Já mám tady teda ukázku 2 druhu a to tedy: První obsahuje laktozu a je tedy s bílým jogurtem, nadrcenými arašídy, kiwi, 70% hořkou čokoládou, chia semínky.
Druhá varianta bez laktozy obsahuje kokos, celé arašídy, tuším že i chia semínka a skořici . Bohatě stačí s cukrem šetřit, protože banán v těstě je dost sladký. Pokud jsi ale mlsný tak si pak přidej do hotových lívanců javorový či datlový sirup a pořádně jsi jej oslaď. :) V cč obrázky.




 

1 komentář:

  1. Ty vypadají superně! máš recept i na slané vaarianty? předem díky♥♥ Jana

    OdpovědětVymazat