# 1 Cestuju & Prodloužený výlet v Praze


V tomhle článku se s vámi chci podělit o čtyři strávené dny v Praze. Je to zvláštní, když nad tím vším přemýšlím, co se stalo, tak chci zpět. Zasměji se, vybaví se mi nějaké situace, přeřeky nebo názvy zastávek. 😃 Když popojdeme dále, tak v prvním dni se nestalo vlastně skoro nic. Klasický příjezd v deset hodin večer na “Hlaváku” od mé drahé milované Anetky a směr sladký domov na Žižkově. 😄😎

V tramvaji se nám nějak vše rozleželo, tak a navštívily jsme kamaráda na Jindřišské. Občas si říkám, jestli ta holka (Aneta) není moje sestra. Máme povahu na 98% stejnou, ale ty 2%, kdy máme každá  jiný názor nebo pohled je tedy odlišný! Přemýšlela jsem, že udělám možná samostatný článek na téma názorů nebo pohledů na své okolí, přátelé, rodinu, kolegy?! Ale to se už dostáváme jinam. Takže den první by byl. Víc nic „obkecávat“ nemá smysl, detaily zde psát, co jsme dělaly, není potřeba zmiňovat. 😄🙈 Je libo kafé nebo čaj? My tedy ten čaj. 
 
 Další dva dny po sobě jsme měly domluvené brigády. Jednu ve firmě, kde jsme balily dárky a dárkové koše (Chodov), v druhé jako hostesky v podobě ochutnávky a stánku na Britské prodejně Iceland (Říčany). Když zůstaneme u Icelandu, tak celkově mě prodejna sortimentně rozhodně zaujala svými produkty hlavně tedy, co se týká mražených výrobků. Vzhledem k tomu, že byl obchod velikostně jako COOP prodejna (jednota). Příliš lidí nechodilo, takže práce byla vlastně sranda. V nabídce ochutnávek jsme měly mini pizzu, párečky, mini croissanty, kokosky či sladké sušenky. Samozřejmě káva a čaj nechyběly. Zaujalo mě, že jsme dávaly lidem ochutnávat v termo hrníčcích zeleninové lusky a fazole s quinoa, rýži se zeleninou, kuřecím masem a krevetami. Mě osobně strašně zachutnala ta vegetariánská varianta s quinou.Taky za zmínku stojí napsat, že jak se nám mile zdála „agentura“, která byla ochotna nám zařídit odvoz i zpět v 19h, tak Vás zklamu. Odvoz jsme si po nekonečných 3,5 hodinách v mrazu sehnaly samy. Ještě, že máme tak ochotné přátele. Jo, jestli to čteš Dejve, tak díky ještě jednou, jsi nej! 😇
No, a to máme tu horší část příběhu. Ta lepší část, kdy jsme se dostaly domů. Vínečko, plněné domácí tortilly. Co víc si přát? Když u sebe máte člověka, se kterým vám den uteče jako minuta a smíchu není konec. 💋 Možná si pletu dny, ale každopádně psát tu, jak jsme šly před tímhle vším, co jsme dorazily domů ještě nakoupit do Tesca je zbytečné. Jo! Máme rádi Tesco. Naše oblíbené. Viď Lilku?🍆
Pak různé procházky po Praze. Nakupování & utrácení, koloběh života žen.👀🙆
No, a máme tu neděli. Spaní do 12-ti, nekonečná únava a představy o tom, jak je venku krásně, a že bychom stejně byly radši u moře na lehátku a řešily jen to, jaké si dáme plavky nebo co budete snídat. Takže, kam to bude, kouzelná hůlko? Prosily bychom Do Palladia. Okay to by bylo. První zastávka nás táhla do Sephory. Pokaždé jdu po nose na LANCOME. Parfém, který mě svou vůní uchvátil dobré 3 měsíce zpět, a pořád ho chodím očuchávat. Volba na Vánoce je jasná, Lancome bude můj!😎 Velmi mě překvapila paní v prodejně, která k nám ochotně přišla a nabídla i podobné parfémy a oznámila nám, že je nyní do konce roku sleva 20% na celý sortiment parfému. Mně se jen rozsvítily oči, protože Lancome parfémy patří spíše do kategorie dražších parfému. Přemýšlela jsem, jaká lahvička by se mi hodila více. Určitě bych řekla, že sleva platila na vše zakoupené v Sephore, tuším i v Douglasu. Tak neváhejte a utíkejte koupit dáreček sobě nebo blízké osobě k Vánocům. 💖🎄 Hodiny utíkaly, my šly dále. Naše cesta směřovala na Staroměstské náměstí. Zamanula jsem si, že chci vidět stromeček. Viděly jsme, vyfotily, a pokračovalo se dál. Prašná brána, kolemjdoucí, obchůdky se suvenýry nebo chodící Santové lákající na Thajskou masáž vprostřed Prahy. 😂Dala bych sem fotku, kde je Anetka se Santou, ale to bych pak asi nechtěla číst její reakce. Moc jí to tam slušelo no. 💃Kolem jedné ráno jsme dojely noční tramvaji do tepla. Byla fakt zima. Nestačil ani krém od Mixy, který slibuje dostatečnou ochranu před mrazem. Nepomohl. 😄 
A zbývá už jen odjezd domů. Ten jsem musela zvládnout sama. Pondělí ráno. Budík na 4.50. Ranní panika, co vzít dřív. Jestli se napít nebo jít na záchod. Hledání mobilu a kontrolování času, aby vám neujel spoj, kterým se dostanete až k metru.
Tak cesta by byla. Pak mě tedy jen čekala dlouhá cesta na Moravu. Nejprve vlakem do Olomouce, a poté autobusem do Zlína. Cílová stanice. Dvě hodinky odpočinek doma s Petrem a hurá na praxi. A závěr  prodlouženého výletu je tady.
Deset hodin večer. Únava. Poslední řádky slov. Jaký byl Váš víkend ? A jak jste na tom s dárečky pro vaše nejbližší ? Krasný pondělní večer. 💋



 

2 komentáře:

  1. Tyjo, měly jste to dost plné! :) Super fotky, mám úplně hlad :D Já jsem na tom s dárky... no, nijak :D sbírám veškerou odvahu vkročit do davu lidí a vyřešit tuhle nepříjemnou vánoční záležitost a pak si taky trochu prosince užít! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fajné fotky..mně chybí už jen dva dárky a něják se k tomu nemůžu dokopat jí je koupit..vymyšlené už je mám.. :D

    OdpovědětVymazat