Objevy & Oblíbené produkty | DUBEN


Ahoj. Je to více než měsíc co jsem přidala poslední článek. Upřímně jsem byla zvědavá co dokáže propagace pomocí sociálních sítí a nevěřila bych jak to zvýší návštěvnost. Je pravda, že komentáře se objevují zřídka, ale podle statistiky více klikáte na články označené v biu. Tedy,  pokud označím článek na faceebok či instagram tak je pro Vás mnohem pohodlnější kliknout. :D Logicky! Koho baví klikat text do prohlížeče? A už vůbec dělat milovanou část kopírovat+vložit.. Možná by se někdo našel, ale ja mezi tuto skupinu nepatřím. Takže zpět k článku. Přemýšlela jsem o čem Vám napíšu. Včera jsem byla na jednodenní školní akci. Většinou nejevím známky zájmu či nadšení když se začne kolovat, že se plánuje turisťák nebo kino. Jasně je mi sice 21, ale mám za sebou slušnou minulost škol a trajdání bez významu mě strašně vytáčí. Taky je v mém třídě znatelný věkový rozdíl a opravdu mi věřte, že kolikrát zírám jak se daní jedinci můžou chovat tak debilně. 👀 
Stručně: výlet byl do Vídně a následně návštěva Primarku! ✌👅Zase bych se nejradši rozepsala na jiné téma, ale podstata tohodle článku je jiná. Plánuju samostatný článek na nákupy v Primarku + Haul co jsem si odvezla a menší spetření aneb já když nakupuju vždy se něco musí stát. Otázka pro Vás zda o tenhle článek budete stát? Určitě mi napište dole do komentáře. Zvažovala jsem i možnost natočit samostatný haul na youtobe a udělat video. Nějak se na to ale necítím. Ač role ''youtubera'' není těžká vážou se k ní i povinnosti na které bych neměla čas.  Proto určitě napište názor co by se Vám líbilo. No a můžeme jít na to. 

Dneska chci ukázat moje objevy a zároveň oblíbené produkdy. Tímhle tedy otevírám novou rubriku. Obecně to jsou ''oblíbenci'' za daný měsíc. Poslední dobou jsem si hodně oblíbila pár věcí. Ač s překvapem jak krátkou dobu je mám, tak mě mile překvapily. 

>Na označeném textu produktů tučně bude zároveň odkaz na stránku kde si jej můžete zakoupit. 
  •  Prvním objevem a zároveň novinkou v mojí pečující kosmetice je  VISIBLY CLEAR , PORE & SHINE od Neutrogeny - čistící gel s dvojím účinkem pro bezchybně vypadající pleť, který odstraňuje kožní maz a uvolňuje ucpané pory. Produkt sám o sobe vypadá moc hezky. Pěkná lahvička s příjemnou mandarinkovo-limetkovou vůní. Balení s obsahem 200 ml . Výhodou je snadné nanášení pomocí dávkovače. Tím pak zamezíte nechtěnému vylití či větší spotřebě gelu. Mě osobně stačí 3x zmáčknout pumpičku a krásně mi to osvěží pleť a dodá to hladký finish. Takže službu kterou slibuje splní. Mám již půlku spotřebovanou a určitě bych jsi tento produkt koupila znova. *


  •  Dalším produktem je SUPER KOKOS & RAKYTNÍK - pleťový kokosový olej s rakytníkem značky Swiss quality známý výrobou mnoha pleťových produktu. Výrobce radí, že je vhodný na odlíčení make-upu, regeneraci pokožky a má příznivý vliv na výživu vlasů. MŮJ TIP: Já jako kadeřnice bych radila opravdu malinké množství oleje do vlasů. Zbytečně jsou vlasy pak těžké a mastné. Já ho používám tedy jen na pleť a pod oční okolí. Krásně se roztírá,promastí pleť a rychle se vstřebá. Vůni je totožný s klasickým kosovým olejem. Liší se pouze složením jak s názvu vypovídá a je zabarvený díky přidanému rakytníku. Balení samo o sobě je pěkné, pevná krabička která se dobře uskladnuje. Cena za 150 ml je 179 korun. Poměr - cena - výkon super! Olej mám necelé 5 měsíců a jsem teprve v půlce, takže ani extra neubývá. Další koupi produktu bych určitě neodmítla.   *
  • Jeden z mnoha mých krému, který Vám chci doporučit. Jedná se o PLEŤOVÝ MĚSÍČKOVÝ KRÉM od značky ZIAJA, který je  určený pro suchou a citlivou pleť. Je super hydratační, rychle zasychá a voní krásně. V balení je 50 ml a cena tohodle kelímku se pohybuje od 65 korun. Mám ho od Srpna 2016 a už je skoro u dna, ale musím říct, že je perfektní na pleť po opalování. Na dovolené jsem ho používala místo bb- krému. *
  • Jako poslední z řady pečující kosmetiky zde máme SLUPOVACÍ PEELINGOVOU MASKU od značky AVON NATURALS. Maska je s příjemnou vůni s čajovníkem Tea tree a okurkou. Maska rychle zasychá a nedělá žmolky. Snadná manipulace a dobrá konzistence. Todle balení mám druhé a můžu jen doporučit! Pleť je po masce jemná,hebká bez známek mazu  a černých teček. Tuba má 75 ml a jeho cena je  cca 79 korun.

Pokud máte tip na nějaký podobný produkt či zkušenost určitě mi dejte dolů do komentářů vědět! Můžete se v blízké době těšít na HAUL z PRIMARKU! Vaše Míša👋
( Produkty označené hvězdičkou mi byly zaslány společností DM drogerie v dárkovém boxu. )
( Produkty ničím neoznačené jsem si koupila za své vlastní peníze. ) 


2 komentáře:

  1. Skvělý članek Miso! A urcite by čtenáři ocenili haul v podobě videa�� ja na hauly koukám hrozne rada a je to i vic osobnější ze o tom produktu mluvíš ve videu a hlavne z tvých instastories pusobis hrozne příjemně! Takze za me video rozhodne ano!������

    OdpovědětVymazat
  2. Také se přikláním k natočení haulu na youtube. Čtenář tvého blogu pak má lepší představu o daném produktu než z fotky a popisku. Já jako pravidelný čtenář tvého blogu se moc těším čím nás překvapíš. ����

    OdpovědětVymazat