Daddy- O ➯ Zkouším + Recenze

Ahoj, Vítám tě u nového článku. Dnes tedy netradičně. Poprvé na mém blogu otvírám rubriku Zkouším + produkty. To znamená, že po vyzkoušení produkt ohodnotím a zhodnotím jeho kladné i negativní vlastnosti. Už z názvu jste vyčetli, že se jedná o produkt od Lushe - DADDY-O ♥ Úplně na začátku musím říct, že jsem se toho bála a byla jsem k tomuhle produktu skeptická, ale opravdu nadšilo moje představy. Bože jak já ho miluji. Vážně je to moje srdcovka a určitě bude v oblíbencích za poslední měsíce. Napřed něco málo z produktu co o sobě říká co umí a obsahuje- Jedná se tedy o šampon Daddy-O, který přidá vašim vlasům objem a lesk. Citron,šťáva z bio limety dodávají vlasům lesk, protože pomáhají uhladit jejich kutikuly, a ty pak lépe odrážejí světlo.Dále nálev z chaluhy pihovaté a bio citrónů, který čistí a zjemňuje. Extra panenský kokosový olej vlasy hydratuje, zatímco mořská sůl má za úkol je zjemnit a dodat jim objem. Tento šampon je výjimečný svojí schopností oživit a rozjasnit stříbrné a blond tóny vlasů.  Tedy vhodný pro blondýnky, které se chtějí zbavit žlutých odlesků ve vlasech.  ➯
Když začnu k důvodu proč jsem si jej pořídila. Viděla jsem video od @NotSoFunnyAny, kde jsem viděla poprvé tento produkt. Určitě Anežku znáte. Strašně energetický a veselý člověk. <3 Jak tedy  obyčejný šampon takhle využít? Nevěříte? Vyzkoušejte! Zas až tak nedůvěřivá jsem nebyla jelikož se pochybuji v kadeřnictví a vím, že věc která je hodně pigmentovaná může na odbarvených a hodně světlých vlasech vyčarovat kouzla. :) Na podobném principu fungují i klasické fialové šampony. (Musím říct,že nejlevnější př. BALEA, co jsem zkoušela tak absolutně s vlasy nic neudělalo. Ovšem šampon od FRAMESI naopak silně zatonoval vlasy.) Tedy v tomto případně poměr - cena - výkon nezklamal!
  A jak tedy na to a co je potřeba? 

>Koupit samotný produkt, který budete nanášet na vlasy
>Musíte mít odbarvený nebo zesvětlený vlas, aby to fungovalo a výsledek byl tak intenzivní
>Šampon DADDY-O 
>Štětec
>Misku

Já tedy začla nanášet na vlasy normálním způsobem jako barvu. Rozdělení pěšinky od ucha k uchu a pak zadní partie. ( Abych předešla tomu, že kdyby produkt došel přední partie by byly pěkné a na zadních by se zbytek ''barvy'' dodělal. ) Já mám vlasy odbarvené a přírodní odstín mám světle blond  hnědý. Takže mě to chytlo krásně. Po 1 hodině a 20 minutách jsem vlasy opláchla teplou vodou a poté použila kondicionér a nic víc jsem už nedávala. Samozřejmě před sušením péči proti horku při použití fénu nebo žehličky a jak je zvykem olejíčky,krystaly apod. tom jsem šampon umy Chápete ne ? :D 

Já nechala teda přesně 1 hodina a 20 minut pro intezivní barvu. Myslím si, že kratší doba působení by udělala světlejší efekt, který by nebyl výrazný ale pouze jemný světlounký... Chci dodat, že každý má vlasy jiné. Někdo je mám zdravější někdo více porezní a zničené. To má taky velký vliv na reakci a chytnutí barvy. Zdravý vlas, připadné blondýnky by podle mého názoru chytl světlounce. Záleží jak se člověk chová se svým vlasem a jak se o ně stará. 
Postupně máte fotky před, kde mám vlasy světlé a vymytou růžovou ještě od kadeřnice. Na dalších mokré a dále suché finální vlásky. Budu ráda za každý názor na tento produkt, případně zkušenost, kterou mi určitě napište dolů do komentáře. Jsem zvědavá kdo z vás taky rád experimentuje a zkouší nové věci. ♥ 






2 komentáře: