# 24.12 Štědrý den a PF 2017 ♥

Ahoj. Hned z úvodu chci Všem popřát krásný sobotní podvečer. Doufám, že jste si užily dárky, ale hlavně strávenou chvíli v rodinném kruhu. Rozhodla jsem se napsat kratší článek ještě dnes. Chceme jít na půlnoční mši s mamkou a nejlepší kamarádkou. Letošní Vánoce pro mě byly velmi hektické a stresové. Jsem ráda, že jsem udělala svými dárky pro druhé radost a naopak dárky co jsem dostala já mě velmi překvapily. 😊 Úplně sem psát nechci co jsem dostala, ale ve skratce mám vysněný LANCOME a PANDORU. Ano tu pandoru kde je milon ovcí & sarkasmus zaspamoval celý facebook i instagram. Mě je to uplně jedno jelikož každý má jinou pandoru a jiný příběh, který si složí sám. 😋
Výsledek obrázku pro pandora

Silvestra budu nejspíše slavit s Anetkou v Praze. Uvidíme... Musím se ještě domluvit s Petrem. Jsme spolu v Únoru 4. roky a jelikož každý Silvestr jsme slavily spolu tak je možná na čase udělat menší vyjímku. Přikládám Vám tu fotky našeho štědro-večerního stolu, pečení perníčku, oblíbených Vánočních ponožek které fakt miluji a domácí vánočky. Každý rok jí mamka peče a příjde mi, že je rok co rok lepší 😃 ♥ Napište mi do komentářů jak slavíte Vánoce vy. Jak jste prožívaly nakupování a jestli jste sehnaly vše co jste chtěli. :) Chci Vám všem co chodíte na můj blog popřát hodně štěstí zdraví a lásky do nového roku 2017! Vykročte pravou nohou a užijte si ještě poslední zbytky svátku a volna.









Žádné komentáře:

Okomentovat